מוקד מידע נגישות בשעת חירום – נגישות ישראל הקימה מוקד מידע נגישות בשעת חירום. המוקד פעיל וזמין, בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 10:00-15:00 בטלפון 054-2422973 (שיחה או ווטסאפ)
קו חירום ביטוח לאומי למשפחות הפצועים וההרוגים – הביטוח הלאומי, שאמון על הטיפול בנפגעי טרור ואיבה ומשפחותיהם, פתח קו ייעודי למשפחות הפצועים וההרוגים, לצורך מתן מענה וסיוע במיצוי זכויות.
המוקד יפעל בימים א-ה מהשעה 08:00-20:00 בטלפון: 02-6269999
מוקד סיוע לאזרחים וותיקים – בעקבות המצב המיוחד בעורף, הוקם מוקד לאזרחים ותיקים הפועל במשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי וזמין 24/7 למענה בנושא חירום, הנגשת צרכים בסיסיים ותמיכה נפשית. בכל שאלה ניתן לפנות למוקד אזרחים ותיקים במספר 8840*.
מוקד תמיכה רגשית לנכי צה”ל – המוקד פועל בטלפון 8944*
מוקד סיוע מיוחד לעולים חדשים ותושבים חוזרים - בעקבות מצב החירום בארץ משרד עלייה והקליטה ועמותת ער”ן מפעילים כעת את מוקד הסיוע המיוחד לעולים חדשים ותושבים חוזרים בטלפון 3201* ובצ’אט. המוקד מעניק סיוע נפשי עבור עולים ע”י אנשי מקצוע ומטפלים מוסמכים וזמין ברוסית, אמהרית, אנגלית, צרפתית וספרדית.